je vroeg hoe ik een .tk had gemaakt. das eigenlijk niet zo heel moeilijk. je typt gewoon je gewenste .tk adres in. bijvoorbeeld www.assie.tk als deze bezet is (je komt dan gewoon op een site van iemand anders) moet je verder zoeken, je typt dan bijvoorbeeld www.assiespace.tk in. deze bestaat gewoon even niet dat vind ik. je komt dan op een site terecht die zegt: Your domain name: ASSIESPACE.TK
This domain name ASSIESPACE.TK is still available and you can register it now!
dan ben je eigenlijk al klaar. het enige wat je nu nog moet doen, is die account aanmaken en hem laten linken naar je space (dit laten ze je gewoon doen in de 5 stapen die ze voor je gemaakt hebben) nouwjah, het stomme is nu dat je een banner met reclame hebt als je www.assiespace.tk intikt. deze banner kun je weghalen door eerst naar www.tk te gaan, je email adres waarmee je je aangemeld hebt in te tikken, je w8woord in te tikken en je inloggen. dan kom je op een soort eigen profiel. daar ergens staat Dot TK Linker Promo. die moet je aanklikken en daarna aanvinken dat je geen banner op je site wilt hebben. niet gelijk hystirisch worden als je na 5 minuten weer op die banner terecht komt (deed ik zelf wel) want het duurt een tijdje voordat ze dat verwerkt hebben. nouwjah dat was het eigenlijk als je d'r nog niet uitkomt.. kom je nog maar ff langs he!
keep on space-ing!! (space ziet d'r goed uit hoor!! ik link je! zou je mij ook willen linken??)