haha

tuurlijk wil ik het je uitleggen

...
jij hebt zeker al space edit he, anders had je dat andere lettertype niet kunnen hebben, je weet zeker ook vast wel een beetje hoe het werkt. nouwja ik zal het maar weer een beetje stap voor stap doewn
1. je opend een nieuw weblogitem (logisch

)
2. je drukt op space edit (die in je favorieten staat(eehm toch?))
3. je drukt op "htlm gebruiken om je pagina te maken" (btje naar beneden scrollen
4. je haalt het weg
5. je voegd de volgende code in : (nu heb je trouwes het filmpje van eehm die gast die het hele huis schoon aan het likken was)
6. je zoekt ergens op internet (ander ventster anders moet je overnieuw beginnen) een leuk filmpje
7. je klikt met rechtermuisknop op het filmpje (soms kan dit niet, is beveiligd

jammer dan niets aan te doen, andere site) en gaat naar eigenschappen. ergens in die eigenschappen staat de url van het filmpje, die copieer je.
8. je gaat weer terug naar je logje en plakt op het gedeelte waar ik
http://www.xs4all.nl/~arjen3/thmbs9/carling___frustraiting.wmv heb zitten. de url van je eigen filmpje. (kijk trouwens uit dat het width=350 in de code niet vast gaat plakken aan de url van het filmpje.. anders doet ie het niet!!
9. zo nu ben je eigenlijk al klaar, je moet nu gewoon de dagelijkste dingen niet vergeten als eehm, je logje een naam geven etc. owja als je in dat "htlm gebruiken om je pagina etc." zit moet je niet proberen om nog iets te typen, je krijgt dan hele rare dingen. je kunt hem beter eerst publiseren en daarna iets eronder typen
suc7!!
en groetjes Merel